MBA/MBT Mariusz Malec
Zdobywanie i utrzymanie pacjenta, czyli
„PROFESJONALNA SPRZEDAŻ USLUG STOMATOLOGICZNYCH”
Jak zwiększyć liczbę pacjentów?
Jak przekonać ich do najlepszego leczenia?
Profesjonalne, sprawdzone metody.
Zastanawiacie się Państwo nad przyszłością swojej praktyki?

Szybkość jej rozwoju i opłacalność będzie zależeć od jakości usług, ale także od liczby klientów, wielkości obrotu, wygenerowanego zysku.

Dewiza naszej firmy to „kursy i szkolenia praktyczne, które mają sens”, dlatego postanowiliśmy przygotować cykl szkoleń mających unikalny na rynku program.

Pomożemy przygotować Państwa gabinety na rosnącą konkurencję i osiągnąć dobrą pozycję praktyki w przyszłości.

Oferowanie usług jest bardzo specyficznym obszarem, a zasady obowiązujące w tym zakresie są takie same dla dużych, średnich czy małych firm. Różni je tylko skala i obszar działania oraz sposoby dotarcia do poszczególnych grup pacjentów i dla nich zrozumiale benefity. (zróżnicowanych pod względem zasobności portfela czy wiedzy o usłudze).

Prowadzenie praktyki stomatologicznej to prowadzenie firmy w warunkach rynkowych. Trzeba pamiętać, że oferowanie najlepszych usług stomatologicznych nie jest w obecnych czasach jedyną gwarancją największego zysku.
Oferując swoje usługi pacjentowi musimy zaproponować: połączenie najwyższej jakości usług stomatologicznych i umiejętne stosowanie zasad rynkowych w oparciu o metody zarządzania personelem , dotarcia do nowego pacjenta, utrzymanie bazy własnych pacjentów, a także wykreowanie i wzmacnianie własnej marki i jej wizerunku.

Odpowiemy na pytania:

  • co jest priorytetem jeśli chcemy powiększyć liczbę obsługiwanych pacjentów?
  • jak znaleźć odpowiedniego pacjenta?
  • gdzie i jak prezentować, lub nie ceny usług?
  • czy sprzedaż, to efektywny proces, czy tylko okresowe działania?
  • jak wybierać tych „właściwych” pacjentów już na etapie pierwszych kontaktów z Państwa praktyką?

Zwrócimy uwagę na to jak ważna jest:

  • rola personelu Państwa praktyki,
  • jego motywacja i współuczestnictwo na każdym etapie procesu kontaktu z klientem (pacjentem), a także w kreowaniu efektów praktyki,
  • jakie rozwiązania wprowadzić w praktyce, aby być maksymalnie efektywnym w kontaktach z klientem,
  • jakie standardy wdrożyć aby personel miał najlepszą opinię w kontaktach z pacjentami.

Szkolenie pozwoli także zrozumieć dlaczego wydatki na promocje nie zawsze
przekładają się na oczekiwane efekty i w jaki sposób to poprawić oraz jak ważną role w promocji i sprzedaży usług pełni zespól praktyki.

Te przykładowe tematy to tylko część biznesowej strony funkcjonowania Państwa praktyki. Omówimy szczegółowo wszystkie najwłaściwsze działania i praktyczne, sprawdzone rozwiązania:

  • zwrócimy uwagę na potencjalne błędne kroki w relacjach z pacjentem
  • będziemy starali się pomoc w wykreowania właściwego wizerunku praktyki w oczach klientów i pozytywnej opinii
  • przedstawimy proces i zasady proces jak zarządzań baza pacjentów praktyki i jak się z nimi komunikować?

Dzięki naszym szkoleniom będzie mogli Państwo podjąć właściwe decyzje, które
doprowadzą do sukcesu – zwiększenia zysków, oszczędności czasu, ograniczenie niepotrzebnych wydatków marketingowych i wzmocnienia pozycji Państwa praktyki na rynku usług stomatologicznych.


PROGRAM SZKOLENIA:

„Zdobywanie i utrzymanie pacjenta, czyli PROFESJONALNA SPRZEDAŻ USLUG STOMATOLOGICZNYCH”
– jak zwiększyć liczbę pacjentów
– jak przekonać ich do najlepszego leczenia?
– profesjonalne, sprawdzone metody.

    Zdobywanie i utrzymanie pacjenta czyli PROFESJONALNA SPRZEDAZ USLUG STOMATOLOGICZNYCH
  • jak zwiększyć liczbę pacjentów
  • jak przekonać ich do najlepszego leczenia
  • profesjonalne, sprawdzone metody
    Efektywne budowanie grupy pacjentów praktyki
  • wielowymiarowa charakterystyka grup pacjentów
  • jak dotrzeć do rożnych grup pacjentów
  • grupa docelowa pacjentów praktyk i jej wielkość
  • jak ważna jest cena dla pacjentów i jakie sa jej wymiary dla poszczególnych grup
    Zdobywanie nowych i utrzymanie obecnych pacjentów
  • budowa bazy odpowiednich pacjentów
  • zarządzanie baza danych pacjentów
  • jak zdobyć najszybciej i najbardziej efektywnie nowych pacjentów
  • sposoby dotarcia do grupy docelowej możliwości i zagrożenia
  • techniki utrzymania i zdobywania pacjentów, a aspekty opłacalności
  • praktyczne działania zwiększające lojalność pacjentów praktyki
    Jak należy oferować usługi?
  • oferowania usług jako ciągły proces ? praktyczne rozwiązania
  • każdy kontakt z pacjentem to możliwość oferowania usług
  • jak motywować pacjenta do dodatkowych usług i kto jest decydentem
  • zwiększenie efektywności i rentowności praktyki
  • jakość czy cena, a może razem?
  • wykorzystanie każdej możliwej sposobności i zainteresowania pacjenta
    Rola personelu w oferowaniu usług praktyki
  • współuczestnictwo na każdym etapie procesu kontaktu z pacjentem,
  • wpływ personelu na kreowanie efektów praktyki,
  • zasady motywowania personelu, czy wprowadzić system motywacyjny?
  • Efektywnośc personelu w kontaktach z klientem,
  • jakie standardy wdrożyć, aby pacjent miał najlepszą opinię o personelu?



Wykładowca zaproszony do tego cyklu szkoleń przez wiele lat prowadził duże organizacje, skoncentrowane na wykreowaniu usług, promocji, komunikacji (czyli reklamie). Nadrzędnym celem tych firm było przynoszenie zysku w najbardziej efektywny sposób. Bazując na własnych sukcesach oraz najlepszych wzorcach międzynarodowych programów biznesowych dla praktyk stomatologicznych, przygotował unikalny cykl szkoleń.
Koniec z teoriami i trenerami. Czas uczyć się od praktyka sukcesu

Referencje i opinie »