Zbigniew Paduch

Zbigniew Paduch

Jeden z pierwszych trenerów działających na polskim rynku szkoleniowym. Warsztat trenerski poparty zarówno wykształceniem (pedagog), jak i doświadczeniem (przedstawiciel handlowy, doradca klienta). Absolwent Wydziału Pedagogicznego WSR-P w Siedlcach ( 1988 ). W latach 1988-1992 pedagog, nauczyciel, wychowawca. Od 1995 roku aktywnie działający w obszarze szkoleniowym jako trener, a następnie szef działu szkoleń w firmach usługowych koncentrujących się na kontaktach z klientem/pacjentem z uwzględnieniem budowania długotrwałych relacji.

Współautor wielu programów szkoleniowych i wewnętrznych projektów rekrutacyjno-rozwojowych. Przygotowywał i prowadził wiele projektów szkoleniowych dla pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta/pacjenta, call center i telemarketingu. W swojej karierze trenerskiej przeszkolił ponad 8500 osób rożnego szczebla zajmujących się obsługą i relacjami z klientami/pacjentami w organizacjach skoncentrowanych na obcowaniu z klientami/pacjentami. Swoją wiedzę czerpie z własnych doświadczeń obsługowo-sprzedażowych oraz z udziału w szkoleniach, panelach dyskusyjnych i konferencjach.

Co oferuje
Szkolenia rozwijające i ugruntowujące wiedzę i umiejętności osób w organizacjach, które mają bezpośredni kontakt z klientami. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych (na różnych poziomach zaawansowania), komunikacji i współpracy, obsługi klienta.

Styl prezentacji
Zbigniew Paduch ceniony jest przez uczestników szkoleń za dogłębną znajomość poruszanych tematów, ogromne zaangażowanie, bardzo praktyczny charakter prezentowanych zagadnień oraz budowanie doskonałej atmosfery na szkoleniach. Prezentuje w języku polskim.

Doświadczenie
1. 18 lat pracy jako trener (w tym 11 lat jako trener wewnętrzny w firmach telekomunikacyjnych PTK Centertel, Netia)
2. 3 lata pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą. Specjalista w szkoleniach z zakresu: TECHNIK SPRZEDAŻY OBSLUGI KLIENTA I KOMUNIKACJI NEGOCJACJI UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH (TTT) SZKOLENIA Z ZAKRESU SZTUKI PREZENTACJI